Hårbekymmer

Vad ska jag göra med mitt HÅR,Vet inte alls hur jag vill ha det,eller vad jag passar bäst i. Mörkbrunt som nu,ljusbrunt,eller blont,sen finns det ju så djukt många olika nyanser. Tröttnat lite på att ha mörkbrunt,men vill ju inte färga sönder håret så att det går av eller blir jätteslitet. Sen måste jag väll klippa mig snart också. Håret är ju ändå rätt viktigt,ser inte håret bra ut spelar det ju ingen roll hur mycket man fixar sig,det blir ändå aldrig riktigt bra:P

     
     
      Funderat lite på denna blonda nyans den är rätt fin:)


Kommentarer
Postat av: lunderblunder

är det där bilder på andra tjejer lr på dig? xD

2010-08-16 @ 11:31:31
Postat av: Linda svarar

Inte jag på bilderna,de är från google bara för att visa olika nyanser:)

2010-08-16 @ 18:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0