Just some thoughts

Jag hoppades på en vändpunkt i mitt liv. Jag till och med trodde på att saker skulle förändras till det bättre och kände mig förväntansfull och motiverad. Men ingen väntpunkt kom,och då är det svårt att inte tappa hoppet. Allt är bara ännu tyngre just nu känns det som. Känner mig allderles kall,och det gör ont i hela mig. Känner även någon sorts ilska över att inget går som jag har tänkt,och skulle bara vilja skrika rakt ut. Nu vill jag inte att detta ska misstolkas. Jag är ofta en glad person,som tycker om att skratta,och inte någon som alltid är ledsen. Allt i mitt liv är inte dåligt,det finns mycket som är bra också som jag är väldigt glad över . Men ibland kan der vara skönt att skriva av sig när man har en tuff period. Att skriva ner precis hur man känner. Tanken med bloggen var trots allt att den skulle vara personlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0