Lite kort om resan:)

Hej på er,kom ju hem i går kväll från Fuerteventura,men orkade inte skriva något inlägg då eftersom att jag var rätt trött. Jag har haft en bra vecka med sol bad,och utekvällar. Vi åt massor av god mat och sen såg vi massa kameler/dromedarer på stranden. Tyvärr vart jag jättesjuk två sissta dagarna,så missade två fina dagar på stranden.  Dessutom hade jag och Sara planerat att vara ute sent de två sissta kvällarna,men det orkade jag ju inte med,lite synd. Tur att vi hann festa lite innan jag blev sjuk! Nu på förmiddagen har jag bara njutit av det fina vädret här hemma,var ju tvungen att ta igen den sol jag missat haha,tycker inte jag blev tillräckligt brun. Lägger upp några bilder från resan senare i dag eller i morgon,har inte lagt upp dem på datan än,och Sara måste skicka bilderna från sin kamera också först. Men nu ska jag ut i solen igen,sen får jag se vad som händer. Lär iaf bli fler inlägg under dagen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0