Lite om min dag

Min uppdatering suger just nu,I know! Men har inte haft samma tid nu när skolan börjat och så,sen så har jag lite bloggtorka också,kommer lixom inte på nått intressant att skriva om,men det kommer väll. Aja,har precis käkat middag iaf,pasta med räkor:) I dag har jag haft min andra skoldag,hade bara en lektion efter som vi slapp ha våra inviduella val,skönt. Efter det så blev det lunch på bleckis,vilket var sjukt länge sen. Sen på eftermiddagen så var jag och klippte mig. Klippte bara topparna och lite kortare där fram,så syns nog inte så stor skillnad,fast känns mycket frächare:) Nu så sitter jag och målar naglarna,försöker göra fransk manikyr. Blev rätt så bra förut,fast nagelacket suger och vill aldrig torka,så får nog göra om skiten haha. Vill att det ska bli lika snyggt som på bilden nedan,fast det kan jag nog glömma. 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0