Liten lista:)

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka till USA,lära mig att vindsurfa,se en delfin eller haj på nära håll.
Tre saker jag kan: Får hoppas att jag kan fler än tre saker haha;)
Något jag skulle vilja lära mig: Cykla på en enhjuling,spela gitarr,åka wakeboard
Favoriträtt: Sushi,tacos och grillat.
Älskar du någon: Ja det gör jag,älskar min familj och mina närmsta vänner.
Jobbar du: Nej det gör jag inte,men skulle vilja ha ett extrajobb!
Har då några husdjur: Ja,en katt
Brukar du passa tider: Yes,nästan alltid
Tycker du om att kramas: Ja,att kramas är det bästa som finns:)
Favoritglass: Ben & Jerrys Cokie Dough
Finaste låttext: Utan dina andetag-Kent,vackrare text finns inte
Favoritfilm: Har ingen speciell,men Seven Pounds och My sisters keeper är riktigt bra.
Hur många kuddar sover du med: 4 stycken
När vaknade du i morse: Vid 7
Vad står det i ditt senast inkommna sms: Okej då vet jag
Vem kramade du senast: Dominika
Vem ringde du senast: Mamma
Vem ringde dig senast: En person som jag inte vill prata med
Vad gör dig glad: När jag är med vänner och gör roliga saker blir jag glad.
Dagens humör: Rätt glad, men trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0