Skridskobekymmer

I dag gick jag upp rätt så tidigt för att vara jag,runt 9 tiden för att åka till "skridsko-johan" i vällingby,eftersom jag trodde att mina skridskor  blivigt för små nu lagom till sesången. Men det visade sig att de var lagom stora men att foten inte sitter som den ska i skridskon,troligtvis på grund av mina inlägg. Antagligen därför de gör så ont. Skönt att slippa köpa nya iaf,eftersom det är så krångligt att åka in dem och kostar så mycket. ska istället till löplabbet och försöka göra något åt mina inlägg,så får hoppas att det hjälper. Övningskörde till vällingby också och åkte fel,så fick åka runt en massa innan vi tillsslut hittade rätt. 


                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0