Tött efter träning

Hej på er,nu har jag precis kommit hem från träningen:) Tränade en timme och en kvar i dag. Var första gången jag stod på isen på flera månader. Känndes såklart att jag inte åkt på ett tag,Men gjorde inte så avancerade saker i dag,utan gick mest igenom grunder för att komma igång igen. Sen på slutet körde vi en fysövning,så nu är jag rätt död med tankte på att min Kondition inte är den bästa efter sommarlovet haha. Men det var iaf skönt att komma igång igen. Nu ska jag snart äta lunch. Tror det blir kycklig,potatis och mosarella med tomat:) Sen ikväll så ska jag träffa fredrika. Det var ett tag sen sisst,så ska bli kul. Däremot vet jag än vad vi ska hitta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0