Uppdatering om helgen´´Den lilla bloggpausen är över´´

Fredag: Åkte till en fest i centralplan hos en kille som heter simon,känner väll inte honom direkt, det var sebbe som bjöd mig dit mig iaf. Hade rätt trevligt där,var lite lullig i början av kvällen efter att ha spelat ölspelet,men eftersom jag slutatde dricka sen så nyktrade jag till rätt snabbt:P Åkte väll hem strax efter tvåtiden nån gång med Sara hennes kompis ruben och joakim. Trots att det bara är ett par stationer därifrån hem till mig och en bit att gå så tog det rätt länge att komma hem. kanske beror det på att alla inte var så nyktra haha:)?

Lördag: Sara åkte hem från mig på fredagmorgon sen kom hon tillbaka på lördagskvällen haha. Hade funderat på att dra på ett chillkrök,men orkade inte det. Så det blev att hyra film och snacka tjejsnack istället,men det var mysit:) Tror att det behövdes.

Dagens planer: I dag så har jag inte gjort speciellt mycket,har precis duschat och lite senare blir det att åka in till stan och äta på resturang med mina förälldrar och farmor och farfar. Ska till en italiensk resturang som ligger nedanför mammas jobb. De har riktigt god pasta där:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0