Jobbig kissemiss

Vaknade vid 9 i dag utav ett Christina väckte mig och ville ha frukost. Efter att hon hade gått somnade jag konstigt nog inte om. har blivit duktigare på det här med att inte sova bort hela dagen,känns faktiskt ganska bra. Just nu håller jag på att bli riktigt irriterad på min kissemiss som har sprungit runt och halva dagen. Har prövat att ge honom tonfisk och att borsta honom som han gillar,men inget får tyst på honom,jag blir GALEN! Men får väll försöka stå ut. I kväll så ska jag träffa Monika,vi ska väll ses i stan och käka middag ute, Ska bli kul att träffa henne igen eftersom jag bara träffat henne en ända gång under sommarlovet,vilket var typ första veckan.

            
          
          Jag fixar håret,finare bild har jag sett,ser gravid ut eller nått,aja
                
         Den söta men jobbiga hårbollen 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0