Vad har jag haft för mig de senaste dagarna?

Igår: Gick i skolan typ hela dagen, annars hände det inget speciellt direkt. Efter skolan så åkte jag till slussen och mötte upp min vän Tobias. Sen så åkte vi hem till mig och chillade och käkade middag. Blev köttbullar med ugnspotatis och rårörda lingon, så det var rätt gott. Efter att vi hade käkat så åkte vi in till stan igen för att gå på bio. Vi stod och valde mellan att se Bröderna Karlsson och Inception. Tillslut så bestämde vi oss för Bröderna Karlsson, vilket visade sig vara ett bra val. Det var en väldigt lättsam och rolig film enligt mig. helt klart värd att se :)


Idag: Dagen började rätt dåligt med tanke på att jag var sjukt trött i morse och försov mig. Eller nja…jag trodde att vi började halv ett, sen när jag vaknade i morse och märkte att jag började 11 så orkade jag inte gå upp, utan somnade om istället. Men sen tog jag mig till skolan iaf så missade bara en lektion som tur var. Däremot hade jag lite otur med tanke på att de hade kollat på nått klipp på samhällskunskapen som tydligen ska diskuteras nästa lektion. Lite typiskt med tanke på att jag antog att jag inte skulle missa nått eftersom skolan precis dragit igång. Efter skolan åkte jag och köpte några anteckningsblock och sånt till skolan, medans jag väntade på att teorin på körkolan skulle dra igång. Kom hem för lite mer än en timme sen från körskolan. Nu så ligger jag bara i sängen och tar det lugnt med datan i knät och ska väll sova om ett tag…kanske:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0