Barcelona söndag-fredag!

Har precis kommit hem från Nacka forum och har växlat mina pengar till euro eftersom jag ska åka till Barcelona men mamma i natt. Ska bli skönt att komma bort ett tag,få sola bada,shoppa och äta gott. Sen spelas ju VM-finalen mellan Spannien och Nedeländerna i morgon så vi ska nog försöka se matchen på tv på någon bar skulle jag tro. Lär ju bli väldigt livad stämning om Spannien vinner;)  
Senare i dag ska jag passa på att träffa Fredrika innan jag åker,eftersom att vi åker bort om varan typ hela sommaren. Sen efter det så ska jag packa min väska lite snabbt. Har lagt fram på ett ungefär vad jag ska ha med iaf så tar nog inte så lång tid.
Kommer nog inte bli några fler inlägg fören jag kommer hem igen på fredag eftrsom jag har en hel del att göra under restan av dagen,hörs då,puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0