Hard feelings

Har en klump magen som bara växer sig allt större vartefter dagarna går,Kan säga att det ska bli skönt att åka bort i en vecka nu. Har haft ett jättebra sommarlov hittils,men tyvärr så går ju sommaren allt för fort. När jag kommer hem sen så är det bara ca en och en halv vecka kvar tills skolan börjar. ÅNGEST! Vill inte tillbaka,men ska försöka att skärpa mig nu,och satsa mer på skolan. Känns som att det kommer hända så mycket till hösten. Börjar för det första 3:an,vilket känns helt sjukt,sen blir det massor med nya kurser,nya lärare och projektarbete osv. Sen kommer det även att bli mycket att plugga till körkortet + att det börjar bli dags att skaffa sig ett extrajobb! Men jag ska försöka att inte tänka allt för mycket på det nu,och njuta av resten av lovet istället. Två roliga grejer som händer till hösten är iaf att jag äntligen fyller 18 i september och att konståkningen drar igång igen,vilket jag längtat ihjäl mig efter,så får väll trösta mig med det iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0