Härlig morgon!

Nu har jag precis vaknat och det är varmt ute och jag är ensam hemma. Tycker det är skönt att vakna när ingen är hemma så man kan sitta och äta frukost i lugn och ro och bara ha det skönt. Ska snart gå och fixa en latte och nån macka och sätta mig ute balkongen. Nu på dagen ska jag inte göra så mycket mer än att ta det lugnt och tona mitt hår eftersom hårfärgen inte är så snygg längre efter sol o bad. Sen ikväll ska jag åka till min vän Dominika i skogås och vara där ett tag. Har inte träffat henne på typ flera veckor så ska bli kul att se henne igen. Får ju passa på eftersom hon åker till Poolen i morgon och stannar där i nästan en månad. Men nu orkar jag inte skriva mer. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0