Hemma igen

Nu ligger jag på soffan och bara slappar,Jag och Sara kom hem från Peace and Love runt 12 tiden i dag,så är ganska trött och sliten. Bussen hem gick vid 9 i morse så vi dygnade för att vi ville undvika att försova oss. De tre dagarna på festivalen var lyckade,men hade inte klarat fler nätter med bajamaja,tält och snusk. kollade på många bra band och artister och träffade många både kräppa och roliga människor. Vi hade minst sagt konstiga grannar på vår tältplats och någon jävel ryckte upp några av våra tältpinnar och drog av yttertältet medans vi sov, och en natt vaknade jag mitt i natten av att en okänd kille stack in huvudet i vårt tält och ´´letade tydligen efter sin kompis´´snacka om att jag blev rädd :P sen var det också några knäppa killar som sprutade ner oss med öl från en vattenpistol,inte så trevligt kanske.
Kan säga att jag gjorde bort mig ganska ordentligt i fredagskväll,men ingen skada skedd eftersom jag inte behöver träffa de jag gjorde bort mig för igen :P  Men vad jag gjorde tänker jag inte skriva här;)
Sara tog lite bilder med sin camera men tror inte att jag kommer att lägga upp dem på bloggen,lat som jag är. Men nu ska jag nog sova snart,så uppdaterar jag väll i morgon om jag orkar,Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0