Ligger och funderar lite

Något jag har funderat på är hur hur man uppfattas utav människor som inte känner än så väl,med tanke på att man själv har förutfattade meningar om människor man träffar varje dag. Något som är intressant är att det man tror om en person ofta visar sig vara helt fel när man väl lär känna personen. Tänk hur spännande det hade vart att se på sig själv ur någon annans ögon. Sen skulle det också vara kul att få veta orsaken till att de tror att man är på ett visst sätt. Om det kanske har med utseéndet att göra eller ett beteende.
Bara en tanke eftersom det är ganska ofta jag får höra från folk att deras första uppfattning om mig är väldigt olik den uppfattning de får när de sedan lär känna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0