Lite om dagen

I dag har jag övningskört en massa,först med mamma och sedan på körskolan. Det gick riktigt bra faktiskt fick backa runt hörn och starta i backe. Hade ju som sagt tjuvtränat innan så. Efter att jag vart på körskolan mötte jag upp Becca,Mattias,Andreas och Edvin vid birka terminalen,och därefter gick vi till BK. Sen efter det så gick jag och Becca lite i affärer,fast ingen av oss köppte något. Sen nu på kvällen har jag o Becca kollat på film och bara tagit det lungt:) hon drog hem för ett tag sen,så nu gör jag inte så mycket mer än att sitta framför datan. Lär inte kunna sova på ett tag eftersom jag vänt på dygnet. Så blir nog nått mer inlägg senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0