Måste bara skriva av mig lite

Det finns en sorts människor som jag verkligen ser ner på. Den sortens människor som inte tar tag i sitt liv,de som inte ens orkar kämpa för något utan bara säger´´ Det är omöjligt´´ för att de inte orkar ta tag i sina problem och skapar förändring. Om man är så dum att man forstätter att skapa problem både för sig själv och sin omgivning så tycker jag faktiskt att man får skylla sig själv om folk slutar bry sig om en. Om man inte tar emot råd och hjälp från sin omgivning och inte ens anstränger sig för att bättra sig,hur kan man då tro att folk ska fortsätta att finnas där. Tycker det är synd att en person som jag tidigare sett upp till sjunker allt lägre i mina ögon. Hur ska man kunna ta någon på allvar när personen säger en sak men gör en annan. det räcker inte bara med ord och löften,ett löfte måste visas i handling för att det ska ha något värde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0