Sämsta lördagskvällen:(

Som jag sa tidigare så skulle jag ju till Dominika ikväll,men så blev det inte riktigt. På vägen dit så började jag få huvudverk som bara blev värre och värre. Hade också ont i käkarna och det gjorde jätteont när jag gapade. Sen efter ett tag började höger ansiktshalva att domna bort ända från hakan och upp till pannan,riktigt obehagligt när man inte vissta vad det berodde på. Så hon han inte mer än möta upp mig förens mamma fick komma och hämta mig o köra mig till sös för säkerhets skull. Där fick jag verktabletter och fick vänta i typ en och en halv timme innan jag fick träffa en läkare. De kunde inte ge något säkert svar på vad det berodde på men antagligen så kan det vara något med min käke som orsakat detta med tanke på att jag pressar ihop käkarna när jag sover eller migrän eftersom det kan sätta sig på ena sidan av huvudet. Inget alvarligt i allafall men roligare kan man ju ha en lördagskväll. Nu har jag precis kommit hem och ska nog snart sova. Hörs i morgon,Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0