Sol och bad

Solen skiner och allt är på topp,så i dag står bad på schemat! just nu sitter jag och väntar på att Fredrika ska käka klart så att vi kan gå bort till glasan för att ta ett dopp,lär ju va ganska varmt i vattnet med tanke på ett det är en liten insjö. Senare i dag kommer Sara hit eftersom att hon ska bo hos mig nu i några dagar,trevligt:)

Bloggade ju inget i går så kan berätta lite kort om gårdagen bara för att jag inte kommer på nått bättre att skriva om. I går låg jag hemma och slöade tills typ klockan 2,Sen på eftermiddagen åkte jag till åkersberga för att hälsa på min vän Tobias. Tog över två timmar att ta sig tid på grund utav ersättningsbussar och sån skit. Sen att det inte fans nån lunftkonditionering på den varma bussen gjorde ju inte saken bättre. Men men,tillslut kom jag fram iaf. Käkade middag och så där och sen så åkte vi för att försöka spela lite golf. Jag som ALDRIG i hela mitt liv hade spelat golf innan! haha,men det var rätt kul ändå,även om jag kanske inte var så jätterduktig.

Men nu ska jag ut i solen,hoppas ni också får en bra dag! Cause I will;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0