Uppfriskande promenad

Har precis kommit hem efter en lång skön promanad här i villaområdet där jag bor. Kändes skönt att komma ut ett tag efter allt tv-tittande och röra lite på sig. Dessutom är det skönt att får vara för sig själv en stund och rensa tankarna. Känner att jag har blivit på bättre humör nu och är inte lika rastlös längre. Resten av kvällen ska jag ägna mig åt att städa lite på mitt rum eftersom det börjar bli lite väl stökigt nu. Sen ska jag väll kolla Sex and the city vid 11 och äta lite jordgubbar,mums!
Morgandagens planer hitills är att jag har lektion på körskolan och därefter ska jag klippa mig:( Hatar verkligen att klippa mig,men mitt hår är så slitet och tunt längst ner i topparna så har inte mycket val. Hoppas bara att frissan inte klipper allt för mycket!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0