Några bilder från resan

Under de 5 dagar jag och mamma var Barcelona så har vi hunnit med en hel del. Badade gjorde vi i några timmar varje dag ,dels på en strand med gångavstånd men även på en strand längre bort. Vi har även sett massor av både vackra och konstiga byggnader när vi åkte runt nästan hela Barcelona med cityseeingbuss. Det finns även flera fina parkoråden och två enorma idrottsarenor framförallt för fotboll som är värt att se. Vi har också kollat i en hel del affärer, men däremot så har jag inte shoppat på överdrivet mycket. Men jag köpte i alla fall ett sött linne, en parfym från Nina Ricci, en olikfärgad bikiniöverdel, och några Breerzers.




Stranden:)


Så här såg jag ut första kvällen

Supergod Paella





Folk vart som galna på gator och torg när Spannien hade vunnit matchen!
Bilderna blev tyvärr väldigt suddiga eftersom det var svårt att fota bland allt folk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0