Sliten,men vad gör det en söndag?

Hej på er! vet att jag har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna,men haft så fullt upp att jag helt enkelt inte haft tid. Ska passa på att berätta lite vad jag gjort under helgen.

Fredag: Under dagen var jag och Sara inne i stan och kollade kläder. Jag fick med mig en blommig jättesöt kjol hem från indiska. Annars hittade jag inget jag ville ha. Efter att vi shoppar klart gick vi och köppte varsin latte. Man skulle nog kunna säga att jag är beroende:), Sen innan vi drog hem så åkte vi förbi rådmansgatan och köppte en vattenpipa+äppeltobak,eftersom det alltid kan vara bra att ha! Senare på kvällen åkte vi till rålis för att fira en som fyllt år. Det var rätt mycket folk där. Kännde inte så många sen innan,men hade kul ändå eftersom de flestra var riktigt trevliga och sociala:) Blev nog lite mycket alkohol så lite småpinsam var man kanske,men har iaf inte gjort nått jag ångrar,så det är huvudsaken.

Lördag: Under dagen gjorde vi nästan ingenting eftersom vi var så trötta. Sen på kvällen så åkte vi på krök i rönninge hemma hos Saras Klasskompis. Hade trevligt där med,spelade kort osv. Något lite kul som hände var att polisen komm dit för att en kille från festen hade sprungit därifrån jättefull utan sina skor. när klockan sedan var tio i två skulle vi ta sissta pendeln hem. men den lyckades vi alla missa,så vi fick gå i ösregn tillbaka igen för att sova kvar i rönninge. Inget paraply hade man heller,då det antigen är borttappat eller snott haha;) Kom hem runt ett tiden i dag och ska bara ta det lungt resten av dagen eftersom att jag känner mig rätt så sliten efter helgen. Blir nog nått inlägg senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0