Värmeslag

Usch o fy va varmt det är i mitt hus,håller seriöst på att dö av värmeslag trots att jag öppnat så att det är korsdrag. Men men ska väll inte klaga,man får ju vara glad att det fina vädret håller i sig. Om en stund ska jag ta bussen in till stan och möta upp en kompis. Vet inte vad vi ska göra än,men vi ska väll bara snacka och njuta av vädret I guess:) Sen i kväll kommer Becca och Christina hem till mig för att äta lite middag. Vi ska väll ha lite tjejkväll typ,mysigt:). Mina förälldrar tog bilen upp till Piteo i förmiddags och de kommer hem först på söndag,Wii så skönt att vara ensam hemma tills dess! När de är borta passar man ju så klart på att ta hem kompisar. Det är ju inte kul att sova helt själv här hemma i villan,de vågar jag inte haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0