Har en ´´fuldag´´i dag

I dag är en sådan där dag då jag inte känner mig på topp. Orkar inte fixa håret och defenitivt inte sminka mig,och dessutom så har jag ont i ryggen.Hade helst velat ligga hemma hela dagen och bara ta det lungt. Ta ett bad,dricka kaffe och göra en aniktsmask. Men så blir det inte. Lite senare i dag så blir det middag hemma hos farmor och farfar,eftersom att vi ska fira pappas födelsedag. Egentligen så fyller han år i morgon,fast det blir i dag vi ska fira. Har iaf köppt en slips till honom så får hoppas att han kommer gilla den. Han brukar ju vara rätt kräsen,men jag tyckte att den var rätt fin iaf.
Känner att det börjar bli dags att lägga in nån bild i ett inlägg snart,blir ju roligare att läsa då,istället för bara massa text.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0