Hemma igen:)

Hej på er,har ju vart borta över helgen som jag skrev i föregående inlägg. Kom hem runt 11 tiden i förmiddags och känner sen mig rätt trött och sliten. Har iaf vart iväg på kryssning till Helsingfors över helgen,så det var kul:) Åkte med Becca,Mattias,Andreas och Bohman. Det var kul att gå runt och kolla lite i affärer i helsingfors fast va ju i stort sett samma butiker där som här hemma. Sen så gjorde jag och Becca varsit riktigt dåligt köp,då en riktigt duktig försäljare lurade oss att köpa en special,platt/locktång för 900:- Blev iofs riktigt snyggt när hon fixade våra hår. Men sen när vi skulle testa dem själva så funkade det inte alls bra. Så litev svider det i plånboken nu:( haha. Aldrig vart med om nån som var så duktig på att sälja som hon alltså. Sen igårkväll så träffade vi på en riktig äckelgubbe som kom in i vår hytt,fy fan säger jag bara. Han var typ runt 50 år och spanade på oss,och trodde på allvar att vi skulle vara intresserade. Dessutom så gick han in på våran toa och spottade ut sitt äckliga snus på badrumsgolvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0