Sitter vid datan o glor:)

Gokväll:)Sitter framför datorn nu och försöker ladda ner en testversion av Adrobe illistrator,inte går det snabbt asså. Lär ta sin tid. Så får verkligen hoppas att de kommer att funka sen! Annars har jag inte gjort nått speciellt i dag. Hade prov i Ledarskapen i dag,tror att det gick rätt bra faktisk. Sen när jag kom hem från skolan så har jag suttit och skrivigt lite på en uppsats i samhälle. Nu på kvällen har jag även tagit ett varmt bad. Kännde att jag verkligen behövde det. Har ont i hela kroppen på grund av träningsverk haha,brukar alltid blir bättre när man blir varm i kroppen.

                      

Kommentarer
Postat av: Vezlan

hehe du måååste börja läsa igenom dina inlägg innan du publicerar (a)

annars gillar jag din blogg ;P

2010-10-14 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0