Förvirrad inför valet

Hej på er,har precis druckit kaffe och snackat lite i tele med Sara,o flummat lite:) Sitter och funderar på hur jag ska rösta på söndag. Tidigare hade jag planer på att rösta på moderaterna,men på sista tiderna så har jag blivit ganska tveksam faktisk. Har diskuterat valet en hel del i skolan och har hunnit ändra uppfattning fram och tillbaka ett par gånger. Vet inte ens om jag står på Alliansens eller de Rödgrönas sida,eftersom det skiftar väldigt mycket beroende på vilka frågor det gäller. Jag skulle nog säga att jag står någon stans mitt emellan Moderaterna och Socialdemokraterna trots att de i princip är varandras motsatser,driver ungärfär samma frågor,fast med helt olika lösningar. Efter att ha sett debatten mellan Fredrik Reinfeldt och Mona Sahlin så blev man ju inte klokare precis. För att vara helt ärlig så tyckte jag att Mona Sahlin känndes lite tillgjortd och fjäskig på något sätt,medans Reinfeldt hade dubbelmoral. Det är Inte lätt men har ju några dagar till att fundera i allafall. Hur jag tillslut röstar i slutändan kommer jag nog inte skriva ut här i bloggen haha :P


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0