Ligger i sängen och slöar

Ligger bara hemma och har det skönt och har precis kollat på Sommaren med Göran. Tycker att den var rätt rolig faktisk även om de flesta säger att den är rätt b. Han inte blogga något igår,men jag hade en jättebra födelsedag igår iaf:) firade med middag+tårta med släkt och vänner till familjen så det var riktigt mysigt:) ikväll blir det utgång faktisk,med Becca och några från hennes klass,för att fira en vän till henne som fyller år. Men jag ska mjukstarta i dag haha,den riktiga utgången blir ju på lördag då jag ska fira födelsedagen med mina vänner i efterskott:)

                 En bild på den fina tårtan som mamma gjorde till igår:) Visst ser den god ut? 

                  
                  Kim och hennes gulliga lilla son Noel<3
                 
                  
                  Sara och Fredrika,fina tjejer:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0