Lite om igår

Hej:)Hoppas att ni har haft en bra helg hitills. Igår så var jag och badade med Dominika på eriksdalsbadet efter skolan. Det var riktigt kul faktiskt. Man blir ju som barn på nytt när man åker kana haha:) Fast största delen av tiden spenderade vi i bubbelpoolen,så det var skönt. Sen när jag kom hem så var jag ganska trött eftersom jag är förkyld och så. Nu på dagen så har jag vart i forum med mamma och pappa för att kolla på en väska och lite sånt. Sen blev det även en Cesarsallad på Barista också. nu gör jag inget speciellt,men senare i dag så ska jag träffa Becca,får se vad vi hittare på:) 

         


Kommentarer
Postat av: Annica

tittar inte på idol :D är så trött vid den tiden när de sänder ;)

2010-09-11 @ 19:54:36
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0