Mina planer inför helgen hitills

Fredag: Kom precis hem,har vart i skolan och sen i stan för att kolla kläder en snabbis. Ikväll blir det utgång med Dominika och några andra tjejer från klassen. Jag har i princip inget att ha på mig,har verkligen klädbrist just nu, och det är ju aldrig roligt:( Jag hittade inte mycket i stan heller,kom hem med en spetsblus och en ny fondation,det var allt. Vi ska iaf till Metro i kväll som ligger på söder,så får hoppas att det är bra där.

Lördag: Ska eventuellt åka och kolla på när Becca tävlar i hoppning på förmiddagen. Sen ska jag åka till Kista galleria med mamma för att kolla på kläder och förhoppningsvis ha köppt en hel del innan jag åker därifrån. Sen på kvällen vet jag inte än vad som händer,vi får se helt enkelt.

Söndag: På söndag så kommer nog större delen av dagen ägnas åt plugg tror jag,med tankte på att jag har en del plugg till nästa vecka. Sen får jag se om jag kanske hinner åka och träna också,annars får det väll bli en promenad eller nått iställlet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0