Nu är jag piggare:)

Hej på er, har precis ätit lite middag, fast nu mår jag bara illa för var inte så hungrig. Har bara varit vaken ungefär en haltimme eftersom jag legat helt däckad i typ 3 timmar, men det behövdes nog haha. Nu så mår jag betydligt bättre och har även blivit på bättre humör:) I dag har jag inte gjort så mycket. Efter skolan så har jag bara varit hemma. Det var skönt eftersom jag kommit hem rätt sent de senaste dagarna. Om ett tag så ska jag tona mitt hår eftersom jag börjar få en utväxt som inte är särskilt snygg haha. Sen ska jag logga in på körskolans hemsida tror jag och göra lite delprover, kan ju inte bara lata mig, lite nytta måste man ju göra ibland också;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0