Nu har jag vart duktig

Hejsan,nu sitter jag i soffan och är känner mig rätt trött. Har varit väldigt effecktiv i dag och fått mycket gjort. Först var jag i skolan,sen efter att vi slutat så köppte jag och Dominika lunch på Ica för att vi skulle stanna kvar i skolan och jobba lite med vårt projektarbete. Sen när jag kom hem från skolan så fortsatte jag plugga och därefter strök jag mina kläder. Känns så bra efter att man har tagit tag i det jobbiga som måste göra,man känner sig mycket gladare och mindre stressad. Just nu sitter jag och unnar mig att slappa lite. Kollar på Kungarna av Tylösand just nu,riktigt skitprogram egentligen,men ändå rätt underhållade. Snacka om att alla som är med där är riktigt korkade asså.


I morgon så händer det en hel del också,för det första så ska vi ha spexfoto i skolan,få lägga upp det på bloggen sen när jag får kortet,vilket lär dröja ett tag. Jag slutar runt halv tvåtiden i morgon. Efter skolan så ska jag möta ut Sara i stan eftersom vi ska gå på bio,mysigt:) Vi har funderat på att se´´ I rymden finns inge känslor´´ med det är inte helt bestämmt än. Aja nu ska jag fortsätta kolla på tv och sen ska jag sova. Ni får ha de bra så länge, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0