Sjukling:(

Har precis kommit hem från skolan nu,slutade egentligen inte fören vid 20 i 5 men eftersom jag kännde mig hängig så gick jag hem tidigare. Kanske inte så lyckat med tanke på att vi ska jobba med projektarbetet i dag,men inte mycket att göra. Nu ligger jag i sängen och vilar,har en grym huvudverk,så ska  nog försöka sova en stund. Känns som att det är många som är sjuka just nu:P Sara skulle egentligen ha kommit hem till mig efter skolan och sovit hos mig,men nu blev det ju inte så,lite synd men men:/  Segt att ligga hemma själv,men har iaf Kasper som sällskap. Oftast brukar har inte vara speciellt gosig,men just nu så ligger han i mitt knä och spinner,riktigt mysigt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0