Träning

Nu så har jag precis kommit hem från träningen,och det var riktigt kul faktiskt! Fast är väldigt trött nu,otränad som jag är. Gjorde mest steg och hopp i dag,hoppade en axel första gången på typ ett halvår så det var kul och gick rätt bra,fast åkte i isen ett par gånger på slutet då jag började bli trött,fast gjorde inte illa mig eller så:) Annars har det varit en rätt vanlig dag,vart i skolan och så,sen så var det ju skolfoto,blev bra på en bild och dålig på en. Och såklart så blev det den bilden som jag var ful så som kommer med i skolkatalogen,kul asså,aja. 

Så här såg jag ut i dag btw,ser lite mörk ut underf ögonen,belysningen i mitt badrum är inte den bästa,men den bjuder jag på;)

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0