Uppdate om helgen

Fredag: I fredags åkte jag hem direkt efter skolan. Bestämde mig för att jag bara skulle vara hemma och ta det lugnt. Käkade sushi och kollade så Idol så det var skönt. Annars så finns det väll inte så mycket mer att säga om den dagen


Lördag: Jag hade lite vänner hemma på middag för att fira min födelsedag. Käkade pastasallad, kyckling/ köttfärsspett och sås, så det var gott, fina presenter fick jag också, hade en riktigt trevlig kväll iaf. Sen var det tyvärr två personer som verkligen gjorde mig besviken och ledsen, så det var tråkigt. Men ett stort tack till er andra, ni är underbara. Vid halv 10 tiden så drog jag ut på krogen med några, till Laroy. Kom dit rätt tidigt så var inte så mycket drag i början. Men sen när det började komma mer folk så att man kunde dansa så vart det kul!


Söndag: Igår var jag på Grönan med Sara och Monika, det var riktigt kul. Var knappt några köer så vi åkte gärnet mellan klockan 4 och 8. Nu är jag rätt hes och har ont i halsen av allt skrikande. När vi åkte Insane på slutet av kvällen så blev det nödstopp i kanske 10 min. Fast vi satt precis vid utgången vid marken som tur var. Hade ju inte vart så kul att bli sittandes högs upp haha

      
      
                
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0