Uppdate om helgen:)

       
       
       
   
                 Ett par bilder från utflykten till Trosa i dag som jag tyckte var rätt fina:)


I dag: Eftersom farfar fyllde år i dag så åkte vi ut till trosa för att fika och gå runt och titta lite. Det var riktigt mysigt där ute faktiskt och sen så var det ju fint väder och sol:) Efter att vi fikat så åkte vi hem en snabbis för att byta kläder. Sen så åkte vi för att äta buffé på Ulriksdalhs världshus,så det var trevligt,även fast det inte riktigt var min typ av mat där.


Lördag:
I lördags åkte jag ju som sagt direkt från Norrtälje till ingarö,hem till Sara. Fick jättegod mat där,och det var skönt att bara vara med Sara och ta det lungt:) Åkte väll därifrån runt tolv nån gång. Sen la jag mig direkt när jag kom hem och somnade på en gång:)

Fredag: I fredags åkte jag ju till Norrtälje som jag sa. Åkte dit med Mattias,Erika,Andreas och Edvin. Det är Erika som har landstället där iaf. Vi kom fram dit när klockan var runt nio skulle jag tro. När vi kom dit så kollade vi lite på fotbollsmatchen och fixade mat. blev pommes,grillad kyckling med beaniese och bröd,så det var gott. Efter att vi hade ätit färdigt så kom två kompisar till Erika som bodde i närheten. Vi spelade ölspelat och körde några omgångar av ´´ jag har aldrig´´ så det var rätt kul. Somnade nog inte fören 5-6 tiden nån gång. Däremot fick jag mig en överaskning när jag vaknade. Sissta bussen hem gick tydligen redan vid halv tio,och nästa skulle inte gå förens typ 20 över 5. Eftersom vi var bortbjudna tilol klockan 6 så blev det ju lite problem,så slutade med att mamma och pappa fick åka hela vägen dit för att hämta mig haha :P Så kan det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0